Конференція "БІЗНЕС КОННЕКТ" 16 червня:   Перейти

Джон Шоул

Джон Шоул відомий як фахівець у галузі культури сервісу, він є автором різних навчальних програм та книг, бізнесменом та мотиваційним спікером. Понад 40 років проводить консультації у відомих світових компаніях щодо впровадження сервісної стратегії. "Можливість компанії отримувати прибуток залежить від того, яке враження справляють співробітники на своїх клієнтів", - ось як вважає Джон Шоул. Він здобув освіту в Міннесоті в Університеті св. Томаса. У 1979 році він розробив і втілив у життя програму, яка навчала персонал працювати з клієнтами. Джон Шоул є засновником та Президентом компанії Service Quality Institute, яка навчила за своєю програмою понад два мільйони людей у 40 країнах по всьому світу. Також Джон є членом Національної асоціації професійних ораторів США та Товариства професіоналів по роботі зі споживачами США.

Найважливіші його досягнення:
- звання "Customer Service Guru" ("гуру культури обслуговування"), яке він отримав від журналу "Time";
- 6 книг про сервіс, які є бестселерами;
- створення системи партнерів компанії Service Quality Institute, яка функціонує в 40 країнах по всьому світу;
- неодноразово був запрошений у такі рейтингові передачі як Good morning America, USA Today і на канали CNBC, PBS.
І ще багато іншого.

На конкретних прикладах життя Джон Шоул демонструє, що сервіс є такою ж важливою і потужною стратегією, як маркетингова, і такою ж ефективною, як продукт високої якості.

Надання високоякісного сервісу – 9 правил від Джона Шоула:
1. Завжди будьте ввічливі з клієнтом.
2. Виховуйте почуття гордості за себе. Зневага до своєї праці може спричинити крах вашої справи та руйнування свого внутрішнього «я».
3. Використовуйте виключно позитивну комунікацію. Посміхайтеся, будьте чуйними та уважними.
4. Слухайте своїх клієнтів, допоможіть вирішити їхню проблему, покажіть, що вони вам цікаві.
5. Обов'язково виконуйте все, про що ви домовилися, і все, що ви пообіцяли.
6. Вивчайте свою компанію та товари, які вона надає, знайте все про ту справу, якою ви займаєтесь.
7. Будьте гнучкими. Кожна ситуація є унікальною і неможливо підібрати один варіант для вирішення різних проблем.
8. Виробляйте стійкість до стресових ситуацій.
9. Проявляйте ініціативу.

Відео автора