Конференція "БІЗНЕС КОННЕКТ" 16 червня:   Перейти

Допомога на сайті DALife

Авторизація:

Якщо ви забули логін:

- Щоб дізнатися ваш логін, необхідно натиснути кнопку Увійти, а потім Відновити пароль  ваш номер НПА у другому полі. Якщо акаунт буде знайдений, тоді вам відобразиться ваш логін, частково прихований зірочками, тому необхідно в першому полі вказати ваш повний логін без зірочок, щоб отримати подальші інструкції для відновлення пароля.

З'являється помилка - "Обліковий запис не знайдено":

- Ймовірно, ваш обліковий запис був зареєстрований під іншим логіном. Вам необхідно виконати дії, зазначені у попередньому пункті "Якщо ви забули логін".

Якщо ви змінили e-mail або номер телефону:

- Напишіть нам на пошту - office@dalife.info ваш старий email, телефон або номер НПА, а також вкажіть ваш новий логін, який ви хочете додати.

Не надходить листа на вашу пошту після надсилання запиту на відновлення пароля:

- Рекомендуємо перевірити папку Спам у вашій поштовій скриньці. Якщо лист не надійшов протягом 4-5 хвилин, тоді можна написати нам на  пошту - office@dalife.info і ми допоможемо змінити пароль вручну.

 

Реєстрація:

Як зареєструвати новачка:

- Детальна інструкція розміщена на цій сторінці - перейти

З'являється помилка, що номер телефону або номер НПА вже зареєстровано:

- Ваш обліковий запис вже був зареєстрований раніше. Вам необхідно відновити доступ до вашого облікового запису, натиснувши Увійти, а потім  Відновити пароль. Якщо ви не пам'ятаєте ваш логін, тоді ви можете вказати у другому полі номер НПА.

Під час реєстрації не надходить SMS із кодом підтвердження:

- Перевірте правильність введення номера в міжнародному форматі: "+ Код країни та номер телефону". Якщо номер вказано правильно, але SMS не надходить, то швидше за все проблема на стороні мобільного оператора і ми не зможемо на це вплинути, тоді надішліть нам у листі на пошту - office@dalife.info ваші реєстраційні дані, які ви вказували у формі і ми зареєструємо вас вручну.

 

Оформлення підписки:

Як оплатити передплату:

- Необхідно перейти на сторінку Оформлення підписки і натиснути кнопку "Продовжити". В віконці вкажіть реквізити карти і натисніть "Заплатити".

Як відмінити автоматичне щомісячне продовження:

- Після успішного оформлення підписки можна натиснути кнопку "Ваша підписка" в Особистому кабінеті  ;або в головному меню сайту. Внизу сторінки з'явиться кнопка - "Скасувати автоподовження".