Допомога на сайті DALife
Авторизація:
Якщо ви забули логін:
- Щоб дізнатися ваш логін, необхідно натиснути кнопку Увійти, а потім Відновити пароль ваш номер НПА у другому полі. Якщо акаунт буде знайдений, тоді вам відобразиться ваш логін, частково прихований зірочками, тому необхідно в першому полі вказати ваш повний логін без зірочок, щоб отримати подальші інструкції для відновлення пароля.
З'являється помилка - "Обліковий запис не знайдено":
- Ймовірно, ваш обліковий запис був зареєстрований під іншим логіном. Вам необхідно виконати дії, зазначені у попередньому пункті "Якщо ви забули логін".
Якщо ви змінили e-mail або номер телефону:
- Напишіть нам на пошту - office@dalife.info ваш старий email, телефон або номер НПА, а також вкажіть ваш новий логін, який ви хочете додати.
Не надходить листа на вашу пошту після надсилання запиту на відновлення пароля:
- Рекомендуємо перевірити папку Спам у вашій поштовій скриньці. Якщо лист не надійшов протягом 4-5 хвилин, тоді можна написати нам на пошту - office@dalife.info і ми допоможемо змінити пароль вручну.
Реєстрація:
Як зареєструвати новачка:
- Детальна інструкція розміщена на цій сторінці - перейти
З'являється помилка, що номер телефону або номер НПА вже зареєстровано:
- Ваш обліковий запис вже був зареєстрований раніше. Вам необхідно відновити доступ до вашого облікового запису, натиснувши Увійти, а потім Відновити пароль. Якщо ви не пам'ятаєте ваш логін, тоді ви можете вказати у другому полі номер НПА.
Під час реєстрації не надходить SMS із кодом підтвердження:
- Перевірте правильність введення номера в міжнародному форматі: "+ Код країни та номер телефону". Якщо номер вказано правильно, але SMS не надходить, то швидше за все проблема на стороні мобільного оператора і ми не зможемо на це вплинути, тоді надішліть нам у листі на пошту - office@dalife.info ваші реєстраційні дані, які ви вказували у формі і ми зареєструємо вас вручну.
Оформлення підписки:
Як оплатити передплату:
- Необхідно перейти на сторінку Оформлення підписки і натиснути кнопку "Продовжити". В віконці вкажіть реквізити карти і натисніть "Заплатити".
Як відмінити автоматичне щомісячне продовження:
- Після успішного оформлення підписки можна натиснути кнопку "Ваша підписка" в Особистому кабінеті  ;або в головному меню сайту. Внизу сторінки з'явиться кнопка - "Скасувати автоподовження".