Конференція "БІЗНЕС КОННЕКТ" 16 червня:   Перейти

Дорота і Томаш Касьянскі

Все доросле і свідоме життя Дороти і Томека пов'язане з бізнесом Amway, неймовірним, таким же, як і люди, що його будують. Коли вони познайомилися з даною моделлю бізнесу, вони ще навчалися у вузі на екологів і розуміли, що повною мірою реалізувати свої амбіції, працюючи за професією, не зможуть. Але на додачу до цього їм не вірилося, що можна жити і подорожувати так, як хочеться. Так само їм не вірилося в те, що їх захоплення можуть вільно існувати в житті, тому що недешевим задоволенням було пристрасне захоплення Томека – радіоапаратура, хоча захоплення Дороти – орнітологія виявилося менш розтратним. Загалом вони не дуже раділи очікуваному майбутньому аж до того моменту, як їм грудневим вечором продемонстрували план продажів. Томек, як і Дорота, був налаштований досить недовірливо і навіть скептично. Але завдяки захопленості та пристрасті, палаючим очам Максимовича Ярослава, який читав план маркетингу, в них воскресла віра у насичене та цікаве життя. Важливим пунктом, який схилив Томека та Дороту у бік побудови бізнесу, виявилася відсутність певних вимог відповідності професійним навичкам та також не були потрібні великі інвестиції. Все виявилося просто і доступно – якщо ти захочеш, то зможеш. А ще на користь ухвалення рішення зіграло те, що компанія Амвей - виробник екологічно чистих товарів та лідер цієї галузі, має цінності, які є ключовими і для них – Надія, Винагорода, Свобода та Сім'я.

Подружжя дякує своїм наставникам зі спонсорської верхньої лінії. Сім'я Максимовичів стала для Томека та Дороти справжніми близькими друзями, вони є прикладом наслідування, як присвятити себе бізнесу. У "світовому" масштабі сім'я Рєків є взірцем мислення. "Хорошими тренерами", хоч і географічно далекими, але за духом близькими, виявилися Ханна та Дон Кінг, Дон та Томек знайшли спільне захоплення – радіоапаратура.

Як обіцяв Томек своїй майбутній дружині Дороті, що їй не потрібно буде щодня працювати, щоб заробити кошти для життя, тому весілля відбулося лише тоді, коли їхній бізнес перейшов на новий щабель - Платиновий рівень. Їх троє дітей Кштиштоф, Петро та Ганна отримують виховання у світі позитиву, оптимізму та втілених амбіцій. Вони кожного дня прикладають зусилля щодо зростання бізнесу, як і їхні батьки. Дуже важливо, що діти подорожують зі своїми успішними батьками по всьому світу, збагачуючись знайомством з іншими культурами, народами та мовами. І, як виявляється, їхні однолітки вважають, що іноземці інші люди. Добре, що Петро, Ганна і Кштиштоф можуть поділитися власним досвідом спілкування, щоб довести, що жителі інших країн майже нічим не відрізняються. Дорота і Томек вважають співпрацю з компанією Amway чудовою та гнучкою можливістю, коли кожен за бажанням і без фінансових ризиків може вбудувати цю модель бізнесу у своє життя та підтримувати добробут своєї сім'ї на належному рівні. Потрібно тільки не забувати, що навчитися можна всьому, а завзятість переважає будь-який талант.