Ігор Манн

Як стати найкращим у тому, що робиш? Саме цю фразу винесено на обкладинку книги Ігоря Манна «Номер 1». Ігор сам став провідним спеціалістом з маркетингу. Він багато зробив і продовжує робити для його просування та популяризації, виступаючи з лекціями, консультуючи. Він є автором більш ніж десяти книг-бестселерів, що несуть у собі унікальний досвід та напрацювання, а також засновником видавництва ділової літератури «Манн, Іванов і Фербер». Закінчив інститут управління, потім, працюючи у кількох компаніях зі світовим ім'ям, професійно зростав у сферах економіки, комунікацій, PR. Ігор Манн був обличчям обкладинки журналу «Компанія», коли 2000 року почав працювати в Австрії директором з маркетингу компанії Avaya в регіоні Центральна Східна Європа, Близький Схід та Африка, відповідаючи за маркетинг у 68 країнах світу.

Тренінги Ігоря Манна – лише практична інформація та авторські методики, спрямовані на те, щоб досягнення цілей та саморозвиток справді стали значною частиною нашого життя.